Nisko: 884 696 626 || Zarzecze: 884 696 627

[email protected]

Polityka prywatności

Polityka prywatności

Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych oraz udzielonymi nam zgodami marketingowymi.

 

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Łukasz Woźnica jako właściciel firmy Fizjo-Med Woźnica Łukasz z siedzibą firmy w Zarzeczu ul. Mickiewicza 46.

 

Z kim mogę się skontaktować w kwestiach związanych z przetwarzaniem moich danych osobowych?

We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Fizjo-Med możecie Państwo skontaktować się  mailowo  [email protected] , bądź osobiście w placówce z administratorem Twoich danych osobowych.

 

Jakie jest źródło moich danych osobowych ?

Źródłem Państwa danych osobowych jesteście Państwo podczas dobrowolnej rejestracji na zabiegi bądź konsultację do lekarza.

 

Jaki jest zakres przetwarzania moich danych osobowych?

Podczas świadczenia usług medycznych zbieramy niezbędne dane, takie jak imię i nazwisko, pesel, adres zamieszkania, informację o dotychczasowym leczeniu w innych placówkach, informację o chorobach  przewlekłych, aby  w późniejszym czasie trafnie postawić diagnozę oraz poprowadzeniu w sposób właściwy procesu leczenia.

Zbieramy również dane kontaktowe, jak numer telefonu czy adres mailowy aby móc się z Tobą skontaktować w celu potwierdzenia wizyty lekarskiej oraz rozpoczęciu zabiegów.

Jednocześnie chcielibyśmy poinformować, że  przetwarzanie Twoich danych osobowych  jest wykonywane wyłącznie dla potrzeb placówki oraz dostęp do nich mają tylko osoby uprawnione.

 

Jaki jest cel przetwarzania danych osobowych?

– Ustalenie Twojej tożsamości przed udzieleniem świadczenia zdrowotnego – w szczególności weryfikacja danych – Art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 25 pkt 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 10 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia MZ.

– Jako podmiot leczniczy jesteśmy zobowiązani do prowadzenia oraz przechowywania Twoich danych osobowych -Art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 24 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz Rozporządzenia MZ

– Realizujemy Twoje oświadczenia, w których upoważniasz osoby do dostępu do Twojej dokumentacji oraz możliwości udzielenia im informacji o przebiegu i rokowania leczeniu – Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 3 oraz art. 26 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 8 ust. 1 Rozporządzenia MZ

– Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie bądź pocztą elektroniczną w celu informacji o odwołanej wizycie, zabiegu, informacji o potwierdzeniu Twojej obecności na wizycie lekarskiej bądź rozpoczęciu zabiegów,  bądź o odebraniu wyników badań –  Art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO, jako tzw. prawnie uzasadniony interes administratora, jakim jest opieka około obsługowa nad pacjentem oraz sprawniejsze zarządzanie grafikami.

– W trakcie procesu objętym leczeniem, możemy wysyłać do Ciebie krótkie ankiety z prośbą o ocenę pracy naszego zespołu oraz podpowiedzi co jeszcze możemy zrobić lepiej. Jednak w każdej chwili możesz zgłosić prośbę o zaprzestanie wysyłki takiej ankiety – wtedy zablokujemy taką wysyłkę.- Art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO, jako tzw. prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest poprawa jakości usług oraz ich dostosowanie do potrzeb pacjentów.

– Jako przedsiębiorca prowadzimy także księgi rachunkowe co wiąże się z wystawianiem rachunków za usługi medyczne, gdzie z kolei może prowadzić z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.- Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.

 

Czy moje dane przetwarzane są w jakiś jeszcze sposób?                                                    

Nie, nasza placówka nie przetwarza Twoich danych w jakiś szczególny inny sposób.

 

Komu przekazywane są moje dane osobowe?

-Twoje dane mogą być przekazywane między obydwiema placówkami Fizjo-Med w Nisku i w Zarzeczu. Jednak informacje mogą być przekazywane jedynie w celach rejestracyjnych, informacyjno – porządkowym przez uprawnione do tego osoby.

-Mogą być również przekazywane płatnikowi za Twoje usługi zdrowotne jakim jest NFZ oraz grupa LUX MED.

-Osobom upoważnionym przez Ciebie w ramach realizacji Twoich praw pacjenta.

-Firmom wspierających informatyzację placówki, aktualizację oprogramowania, wysyłka e-mail i itp.

-Audytorom zewnętrzny w procesie certyfikacji placówki.

Jednak jako podmiot leczniczy dbamy o poufność Twoich danych.  Z uwagi na potrzeby zapewnienia nam odpowiedniej organizacji możemy przekazywać Twoje dane,  jeśli będzie to niezbędne innym odbiorcom np. firmom informatycznym, audytorom zewnętrznym.

 

Czy Moje dane są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej ?

Nie, nie są przekazywane przez naszą placówkę.

 

Przez jaki czas przetwarzane są moje dane osobowe?

Jeśli jesteś naszym pacjentem i utworzyliśmy dokumentację leczniczą , jesteśmy zobowiązani do przechowywania dokumentacji przez 20 lat.

Dla potrzeby rachunkowości jesteśmy zobligowani do przechowywania przez 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.

Po tym okresie Twoja dokumentacja zostaje usunięta.

 

Czy podanie danych osobowych jest obowiązkiem?

Korzystanie z naszych usług jest dobrowolne, lecz aby zostać przyjęty do naszej placówki powinieneś podać swoje dane osobowe, w innym przypadku istnieje konieczność odmowy przyjęcia bądź rezerwacji ze względu na prowadzenie dokumentacji w świetle przepisów prawa.

Również podanie danych osobowych dla celów rachunkowych również jest koniecznie ze względu na wystawienie imiennego rachunku bądź faktury za przeprowadzone usługi lecznicze.

Podanie telefonu bądź e-maila również jest dobrowolne. Brak jednak danych telefonicznych nie skutkuje odmową leczenia/ rezerwacji lecz utrudni to nam w znaczący sposób komunikację z Tobą w razie odwołania , przesunięciu bądź potwierdzenia wizyty oraz rozpoczęciu procesu zabiegowego.

 

Jakie mam prawa?

Jako administratorzy Twoich danych, gwarantujemy CI dostęp do twoich danych, możesz je w każdym momencie zmodyfikować , żądać usunięcia bądź ograniczenia w ich przetwarzaniu. W celu modyfikacji Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami osobiście, telefonicznie bądź e-mailem.  Informujemy, również że przysługuje Ci prawo do wzniesienia skargi do organu który zajmuje się ochroną danych osobowych.

 

Definicje:

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
Ustawa o prawach pacjenta – ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
Rozporządzenie MZ – Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania;

 

Polityka Cookies

1. Serwis zbiera w sposób automatyczny tylko informacje zawarte w plikach cookies.

2. Pliki (cookies) są plikami tekstowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu. Przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Przede wszystkim zawierają nazwę strony internetowej swojego pochodzenia, swój unikalny numer, czas przechowywania na urządzeniu końcowym.

3. Operator serwisu (tu nazwa i ewentualnie adres) jest podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym swojego użytkownika pliki cookies oraz mającym do nich dostęp.

4. Operator serwisu wykorzystuje pliki (cookies) w celu: 

  • dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę;
  • przygotowywania statystyk pomagających poznaniu preferencji i zachowań użytkowników, analiza tych statystyk jest anonimowa i umożliwia dostosowanie zawartości i wyglądu serwisu do panujących trendów, statystyki stosuje się też do oceny popularności strony;
  • możliwości logowania do serwisu;
  • utrzymania logowania użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu.

 
5. Serwis stosuje dwa zasadnicze rodzaje plików (cookies) – sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony serwisu (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez czas wynikający z ich ustawień.

6. Użytkownik może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików (cookies)w urządzeniu końcowym.

7. Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji strony internetowej serwisu.

8. Pliki (cookies) z których korzysta serwis (zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika) mogą być udostępnione jego partnerom oraz współpracującym z nim reklamodawcą.

9. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.

10. Bardziej szczegółowe informacje na temat plików (cookies) dostępne są na stronie ciasteczka.org.pl

<span style="font-size:10px;font-weight:500;">Ta witryna korzysta z plików cookies. Aby dostosować się do Twoich potrzeb i zapewnić maksymalny komfort korzystania,<br> strona używa plików cookies w celach związanych z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi<br> oraz treściami reklamowymi. Przeglądając naszą witrynę akceptujesz Politykę prywatności i Politykę cookies.<br></span> Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close